Bring sikkerhed til jeres virksomheds email-system

Bring sikkerhed til jeres virksomheds email-system

Cyber-sikkerhed er en stor del af dagsordenen både nationalt og internationalt, hvorfor det er vigtigt, at I har styr på sikkerheden i jeres email-system, hvor I kommunikerer både eksternt og internt og behandler følsomme, personlige oplysninger.

Et system, hvor I sikkert kan behandle om modtage sygemeldinger, ansøgninger og kontrakter, kan hjælpe til både at optimere jeres arbejdsgange, hæve tilliden i jeres arbejdsmiljø og minimere administrativt arbejde.

Hvis I i forvejen er brugere af Outlook i jeres virksomhed, kan I investere i en meget enkelt ydelse, der gør jeres system til klar til at sende sikker mail i Outlook. Lad os se nærmere på spørgsmålet, hvordan sender man sikker mail fra Outlook? Svaret er meget simpelt.

Mange virksomheder og offentlige myndigheder anvender i dag Microsoft Outlook, fordi det optimerer arbejdsgangene ved at samle opgaver, planlægning og meddelelser på ét sted. Samtidigt tilbyder de en nem måde at garantere at mails er sikre ved at samarbejde med en partner, der gør denne proces nem og sparer jer meget tid. Tid, som I kan bruge på det, som I er gode til.

Et godt budskab til kunder og ansatte

Den nye persondataforordning sætter fokus på beskyttelse af persondata, hvorfor et sikker-mail-system nemt kan lette denne byrde for jer. Systemet krypterer den almindelige læsbare tekst til en krypteret tekst, som kun den tiltænkte modtager kan dekryptere og derfor læse.

Det garanterer både, at det kun er den person, du mente at sende mailen til, der kan læse den, og samtidigt ved modtageren med sikkerhed, at du er afsenderen.  

Det eneste, der ændrer sig i jeres omgang med Outlook, er tilføjelsen af én ekstra knap, der hedder ”Send sikkert”. På den måde tager I et aktivt valg om at sende sikkert, og det er en nem og brugervenlig løsning, hvor du kan komme udenom de traditionelle afdelingspostkasser.

Mange virksomheder kender også til Virk.dk, hvor man ofte bruger man administrative kræfter på manuelt at fordele post, men det behøver I ikke længere med installationen af sikker mail. Den modtager og fordeler automatisk jeres post på sikker vis til den rette modtager.

Denne løsning sparer jer tid og sender et godt budskab til jeres nuværende og kommende kunder og medarbejdere. Bliv klar til at sende sikkert med én enkelt knap ved at gå i gang allerede i dag.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.