Google AdWords kan gøre den store forskel

Google AdWords kan gøre den store forskel

Markedsføringen er flyttet online. Google, Facebook og andre sociale sociale medier har udviklet til at være de foretrukne platforme for mange danske virksomheder, når det handler om markedsføre deres produkter. Google er suverænt danskernes fortrukne søgemaskine, og er derfor et meget oplagt sted at placere dine annoncer.
Hos Google kan du benytte dig af AdWords for at få de bedste resultater. AdWords er de små annoncer, der kommer i toppen af Google, når du har foretaget en søgning. Der er rigtig mange fordele ved at benytte AdWords, og effekten er ekstra stor, når disse laves rigtigt. En af de største fordele ved AdWords er. at de rammer præcist. Er annoncerne lavet rigtigt, fremkommer de nemlig kun, når der er foretaget søgninger, der er relevante for dit produkt. Dermed er det relevant trafik, som AdWords kan lede ind på dit website. Og relevant trafik giver mere salg. En anden stor fordel er at du kun betaler, når der klikkes på din annonce. Dermed får du et konkret resultat ud af din markedsføring.

Store muligheder

Google.dk er det mest besøgte website i Danmark. Det er ganske enkelt her at danskerne finder deres varer. 73 procent af danskerne har handlet online, og onlinehandel er konstant stigende. Det er ganske let og hurtigt at sidde foran computeren og finde frem til lige præcis de varer, som du ønsker. Når du annoncerer via Google AdWords får du en direkte markedsføring til dine kunder, og denne er tilmed fleksibel. Du kan nemlig hele tiden tilrette dine AdWords annoncer, så de passer til det budskab, som du ønsker at sende lige nu og her. Faktisk har du også mulighed for at målrette dine annoncer lokalt. Hvis din butik eksempelvis er i Odense, kan du sørge for at dine AdWords kun ses af folk fra Odense.

Få hjælp til dine kampagner

Du kan selv let og hurtigt styre dine AdWords via din Google konto. Det er ikke svært at oprette AdWords og styre dit budget for forbrug. Men skal du være sikker på at få det optimale ud af dine kampagner, så er det måske en ide at få hjælp af et mediebureau til at udforme dine annoncer. Ja til ROI er et mediebureau med speciale i online markedsføring. Når de hos Ja til ROI udformer dine online kampagner, tages udgangspunkt i kundens ønsker og det website, som annoncer skal lede kunderne hen til. Bureauet har blandt andet fokus på at lave den rette balance mellem tekst- og billedeannoncer. Dermed sikrer du at det rette budskab kommer ud de rigtige steder. Benytter du Ja til ROI får du altid 100 procent gennemsigtighed, så du stadig har kontrol over dine kampagner, og fuld kontrol over både dit budget og det budskab som dine AdWords sender.
En anden mulighed hos Ja til ROI er, at du kan kombinere dine Google AdWords med en kampagne på Facebook. På Facebook kan du ikke købe normale bannerannoncer, men du kan benytte de såkaldte Social Ads. Dette er annoncer i et helt specifik format, hvor annoncerne er integreret i Facebook skærmbilledet, og hvor du en helt unik mulighed for at ramme sin målgruppe 100 procent. Via alle de informationer som Facebook har om deres medlemmer kan du målrette dine kampagner via civillstand, alder, uddannelsesniveau, personlige interesser og meget andet. Dette giver mulighed for store resultater med en simpel markedsføring.

Comments are closed.